LAZIMAH OMAR ,NO. 342, 1ST FLOOR, UPTOWN AVENUE,SEREMBAN 2,70300 SEREMBAN,N.SEMBILAN,TEL : 019-3348954 / 06-6012571,INDEPENDANT DISTRIBUTOR :1142735

Thursday 29 May 2014

JOIN US

JOM NAK JOIN US?!

KENAPA NAK KENA JOIN JADI AHLI??
MACAMANA NAK JOIN JADI AHLI??

Meh2..saya cite eh..

 KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% less than retail price)


2) Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus. 


3) BERPELUANG membuat biznes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR.


4) ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami Maria Firdaus' Millionaire In Shaklee (MFMS) untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk2 Shaklee di Fcebook dan juga Telegram..Mcm Whatsapp juga la. Kita 
akan didedahkan dengan rahsia rahsia bagaimana menjalankan business secara online. 


6)  Bantuan khidmat nasihat. Apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online. Di situ juga, ada perkongsian kisah jatuh bangun orang lain dalam perniagaan online ini.

MACAMANA NAK REGSITER AHLI

1)  Bayar Yuran Pendaftaran hanya RM65 + RM10 Postage. Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual. Yuran ini untuk seumur hidup ye..

ATAU


2) Buat pembelian dalam 1 RESIT sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan RM650 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM65) dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+). Penjimatan hampir RM100.


Kalau berminat,  call/sms/whatsapp/telegram ke saya , Lazimah @ Ema at 019-3348954 untuk mendaftar, atau boleh terus losin to www. Shaklee2u.com.my  dan gunakan Shaklee ID 1142735 LAZIMAH OMAR sebagai SPONSOR. Tapi seelok-eloknya inform saya dulu eh ..


Nak jadi ahli Shaklee memang sangat mudah. 


Cuma daftar, gunakan produknya, kumpul points dan bila kita  dapat certain points dalam sebulan, kita dapat CASH BONUS. Best kan. Makan sendiri je pun dah boleh dapat bonus. 


Jadi bonus tu dah boleh cover cost produk yang kita makan setiap hari. Kan dah jimat kat situ.


Tapi kalau kita nak menjual dan dapat CASH BONUS, barulah kita  perlu mempunyai points tertentu setiap bulan.

Kata my Mentor MariaFirdaus..Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya.  Bagusnya group MariaFirdaus ni , kita tanya satu soalan, berebut  yang nak  menjawab .  Di sini kita bekerja , berniaga secara berjemaah. Semua orang nak tarik kita ke atas. Tak ade orang yang nak tolakkita  ke bawah.

SO..Nak tunggu apa lagi...

JOM KITA BER SHAKLEE2 !!
JOM KITA JOIN GROUP MARIA FIRDAUS MILLIONAIRES IN SHAKLEE ( MFMS ) GROUP SHAKLEE YANG PALING HAPPENING IN MALAYSIA !!

Semoga Allah mempermudahkan urusan kita..AMIN..


No comments :

Post a Comment